Salam Sejahtera


WELCOME TO MY


diana-manik.blogspot.com.

Semoga anda berpuas hati dengan bahan-bahan yang dipaparkan.

Tuesday, February 15, 2011

Kelas Makeup

Salam sejahtera,
Hujung minggu yang lalu yakni 12 & 13 February, saya telah menghadiri advance kursus make up yang diadakan di De n Shima Bridal. Kak Shima merupakan jurumakeup artis. Ramai artis yang telah ditatarias oleh beliau. Terbaru team beliau telah menjadi juru makeup artis AJL 25. Salah seorang artis yang dimakeup oleh beliau ialah Dato Siti Nurhaliza. 
Pelbagai peristiwa lucu berlaku sepanjang kursus. Seramai 4 orang termasuk saya telah diajar pelbagai teknik dan cara untuk menjadi seorang juru makeup yang baik dan berkualiti bermula dari muka hinggalah ke membuat sanggul . Harapan saya agar segala ilmu yang diberikan ini, boleh membantu saya meningkatkan kemahiran ini.  

Terima kasih Kak Shima....


Ini merupakan model yang dimakeupkan oleh saya pada hari kedua kursus berlangsung. 
Terima kasih Mona.

No comments:

Post a Comment

Jahitan Langsir

Saya turut menyediakan perkhidmatan menjahit langsir. Harga yang dikenakan adalah RM6 semeter bagi jahit lurus(badan) dan RM20 bagi setiap satu scallop. Bagi yang berminat boleh menghubungi saya di talian 019-2616009 atau ndianamanik.yahoo.com.



Name:
Email Address:

This HTML form was created by Freedback.